27 Ekim 2010 Çarşamba

T Max Boy Uzatıcı

T Max boy uzatıcı cocuk ların gelisiminde ve besletici bir üründür piyasaya yeni çıkan ürün tarım ve köy işleri bakanlıgının onayını almıştır alacak olanlara yardımcı olmak için kullananların yorum larını gözledik



Ürünün genellikle gelişme çagındaki çocukların kullandığında cok etkili oldugu gözlenmiştir

herhangibi yan etki görülmeyen ürünün  sabah ve aksam yemeklerinden önce 2 ölçek kullanılması ayrıca yorut ,pekmez,süt,meyvesuyu gibi ürünlerlede karıştırılarak tüketilebilir

pisasada 1kutusu 65tl civarındadır

3 yorum:

  1. merhaba. ben tmaxi kullanıyorum çok iyi gidiyor ama kullanırken boy uzatmak için yapmam gereken egzersis falan varmı? okulda basket falan oynuorum yeterli olurmu."

    YanıtlaSil
  2. yaklaşık 1.5 aydır t-max kullanıyorum. tadı kötü değil çok güzel. 2 cm kadar uzadım kullanmaya devam ediyorum bu arada beslenmeme de dikkat ediyorum tabikii."

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, arkadaşlarım çok daha kısayım ve okulda hep dalga konusu oluyorum bu yüzden çok canım sıkılıyor. Kullansam ne kadar uzarım. Yaşım 17 boy 1.47 boyundayım. uzamak istiyorummmmmmmm :("

    YanıtlaSil