11 Eylül 2010 Cumartesi

“Zayıflama İlaçları” hakkında düşünceler,önerilmeyen ilaçlar

1.gülçin Dediki:

Ağustos 23rd, 2008 at 14:11

iyi gunler ben 65 kılo 170 bayundayım reductıl kullanmayı dusunuyorum 55 kılo olmak ıcın burdakı bır eczane 1 ayda 10 kılo werdırdıgını soledı sızce kullanmalımıyım yoksa xenıcal mı kullanmalıyım en kısa zamanda cvbınızı beklıyorum??



2.suheyla Dediki:

Haziran 22nd, 2009 at 16:18

ben rx1 zayıflama ilacı kullandım once sırtımda karıncalanma sonra boynum tutuldu sonra elım uyuştu.boynumda kas sıkısması dendı.gectı.ben ilaçtan suphelenmedıgım için devam ettım sınır sıkısmasından amelıyat oldum.kolumda 10 tane dıkış rx1 hatırası var ama ilac fırması kesınlıkle kabul etmıyo.yorumlarımıda yayınlamıyor.ınsan saglıgı bukadar ucuzmu?1 arkadasımın daha aynı sey basına geldı.butun zayıflama ılacları bolemı yapıyor.baskalarınn basına da gelıyormu benmıyım sadece



3.defne Dediki:

Şubat 11th, 2010 at 22:54

iyi akşamlar ben82.6iken reductillve xenical kullanarak 1buçuk ayda14kilo verdim.ama reductill yasaklandı denince şok oldum.ben hiç bir saglık problemi yaşamadım.bir başkasının yanlış kullanımı yüzünden neden eczanelerden toplanıyor anlamadım.



4.funda Dediki:

Mart 20th, 2010 at 21:09

defne arkadaşım aynen görüşlerine katılıyorum reductil gibi sihirli bir hapı neden kaldırırlar kurunun yanında yaşda yandı 5 kutu kullandım ve zayıflamaktan başka hiçbi yan etkisini görmedim



5.SÜMEYRA Dediki:

Mart 21st, 2010 at 20:03

zayıflama ilaçları almak istiyorum



6.SÜMEYRA Dediki:

Mart 21st, 2010 at 20:04

evet



7.Güven Dediki:

Ağustos 6th, 2010 at 11:18

Arkadaşlar; 1 yıl önce Redüctil ilacı kullanımım sonrasında tansiyon problemi yaşadım. Eğer redüktil kullanırsanız lütfen tansiyonunuzu kontrol ettiriniz. Bu tarz yan etkiler yanlış kullanım nedeniyle oluşmuyor arkadaşlar. Sadece zayıflama ilaçlarının değil, tüm ilaçların hatta bu günlerde %100 bitkisel diye tanıtılan diğer ilaçlarında yan etkileri oluyor. Herkese mutlu, sağlıklı günler diliyorum.



8.defne Dediki:

Eylül 5th, 2010 at 23:24

yaaa arkadaşlar hala bi cevap yazan olmamış.retuctill i nerden bulabilirim veya satılıyorsa sin bulundugunuz yerde bana cvp yazarsanz sevinirm.



9.admin Dediki:

Eylül 10th, 2010 at 00:54

Merhaba, Reductil önermiyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder